Welke PM perikelen komen kijken bij het ontwikkelen van een game? Waarom klanten altijd te laat zijn en met te weinig budget toch maximale kwaliteit verwachten? En hoe manage je dat als projectmanager?

Als  projectmanager in de serious games industrie sta je voor de uitdagende taak om opdrachtgevers inzicht te geven in een proces dat ze kennen of niet snappen. Dat leidt tot een product dat ze nog nooit hebben ingezet voor een probleem dat ze zelden scherp hebben gedefinieerd op een manier die niet bruikbaar is als ding.

Bart Hufen en Jan-Willem Huisman delen in deze interactieve video- en audiopodcast hun passie en professie. Geniet ervan!

Meer podcasts…

0 Reacties

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

©2023 IPMA Nederland - Platform Projectmanagement

Neem contact op

We zijn nu niet online. Maar je kan ons een email sturen, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact op.

Versturen

Log in met je gegevens

Gegevens vergeten?