1. Individueel lid worden

Je wilt alleen voor jezelf een lidmaatschap aangaan en hebt daar vragen over.

Ik ben recent gecertificeerd en heb een kortingscoupon ontvangen. Waar maak ik gebruik van die coupon?

Bij het afrekenen kan je een coupon opvoeren.

Ik wil mijn factuur naar mijn werkgever sturen

Pas daarvoor je factuuradres aan bij het aangaan van je lidmaatschap of in je account.

Je ontvangt zelf de factuur op je persoonlijk emailadres; bovendien staat je factuur in je account. Vervolgens kan je de factuur doorsturen.

Wil je je persoonlijk emailadres veranderen in dat van de financiele administratie? Doe dat niet: de email met de eventuele resetten van je wachtwoord komt dan daar terecht. Net zoals andere berichten over bijeenkomsten waarvoor je je aanmeldt.

Is dat een probleem? Neem dan contact op om alles te weten te komen over een collectief lidmaatschap waar collega’s ook gebruik van kunnen maken. Dan gaan de facturen naar je organisatie en hou jezelf een persoonlijk emailadres. Meer daarover weten? Neem gerust contact op!.

Een eenmaal verzonden factuur kunnen we helaas niet meer aanpassen. Wil je het factuuradres later aanpassen voor navolgende facturen? Ga dan naar je account en kies daar voor  “adressen”. Deze link brengt je er meteen naar toe.?

Kan ik een proefperiode aangaan?

Nee, je hebt namelijk direct toegang tot onze premium content met onder meer honderden te downloaden boeken in onze E-Library.

Kan ik ook anders dan met iDeal betalen?

Met iDeal regelen we de eerste betaling, waarna periodiek iDeal incasso plaatsvindt. Dat is voor ons als beroepsvereniging kostenefficient. Andere betalingsmethoden bieden we niet aan bij individuele lidmaatschappen. Bij collectieve lidmaatschappen is dat bij grotere contracten mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.

Kom je uit het buitenland en kan jer niet met iDeal betalen? Neem daarvoor contact met ons op.

Waar vind ik mijn lidnummer?

Voor ultimo 2021 gebruikten we lidnummers. Vanaf 2022 zijn die buiten gebruik.

Zijn mijn gegevens veilig?

IPMA NL is AVG compliant. Lees er alles over in onze Privacyverklaring.


2. Individuele Leden - Toegang tot Premium Content

Ben je individueel lid en vraag je je af hoe je toegang krijgt tot premium content?

Hoe krijg ik toegang tot de premium content?

Binnen twee werkdagen krijg je toegang tot de premium content. Deze vind je nog vooral op www.connect.ipma.nl. Kijk daar op je Dashboard.


3. Individuele Leden - Wijzigen van je persoonlijke gegevens

Heb je een individueel lidmaatschap en wil je daar iets in veranderen? Bekijk dan deze vragen en antwoorden.

Hoe wijzig ik mijn emailadres?

Log rechtsboven in op je account en kies daar voor “adressen” en vervolgens “bewerken”.  Volg deze link en je landt meteen op die pagina.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe reset ik het?

Op de login pagina kan je je wachtwoord resetten. Deze link brengt je er naar toe.

Waar kan ik mijn naam aanpassen?

Log in op je account en kies daar voor “accountgegevens”. Deze link brengt je er direct naar toe.
Vul alsjeblieft je volledige naam in. Nicknames worden niet toegestaan; we willen je immers persoonlijk kunnen aanspreken.

Waar kan ik mijn wachtwoord aanpassen?

Log in op je account en kies daar voor “accountgegevens”. Deze link brengt je er direct naar toe.



5. Individuele Leden - Betalingen en facturen

Ben je individueel lid en ben je op zoek naar informatie over (toekomstige) betalingen en facturen?

Ik wil mijn factuur naar mijn werkgever sturen

Pas daarvoor je factuuradres aan bij het aangaan van je lidmaatschap of in je account.

Je ontvangt zelf de factuur op je persoonlijk emailadres; bovendien staat je factuur in je account. Vervolgens kan je de factuur doorsturen.

Wil je je persoonlijk emailadres veranderen in dat van de financiele administratie? Doe dat niet: de email met de eventuele resetten van je wachtwoord komt dan daar terecht. Net zoals andere berichten over bijeenkomsten waarvoor je je aanmeldt.

Is dat een probleem? Neem dan contact op om alles te weten te komen over een collectief lidmaatschap waar collega’s ook gebruik van kunnen maken. Dan gaan de facturen naar je organisatie en hou jezelf een persoonlijk emailadres. Meer daarover weten? Neem gerust contact op!.

Een eenmaal verzonden factuur kunnen we helaas niet meer aanpassen. Wil je het factuuradres later aanpassen voor navolgende facturen? Ga dan naar je account en kies daar voor  “adressen”. Deze link brengt je er meteen naar toe.?

Kan ik de betalingsfrequentie aanpassen?

Neem daarover contact op.

Kan ik ook anders dan met iDeal betalen?

Met iDeal regelen we de eerste betaling, waarna periodiek iDeal incasso plaatsvindt. Dat is voor ons als beroepsvereniging kostenefficient. Andere betalingsmethoden bieden we niet aan bij individuele lidmaatschappen. Bij collectieve lidmaatschappen is dat bij grotere contracten mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.

Kom je uit het buitenland en kan jer niet met iDeal betalen? Neem daarvoor contact met ons op.

Waar vind ik informatie over toekomstige betalingen?

Ga naar je accountpagina en kies daar voor “Lidmaatschap”. Daar vind je de betalingsgegevens. Deze link brengt je er direct naar toe.

Waar vind ik mijn factuur?

Log rechtsboven in op je account en kies daar voor “bestellingen”.  Volg deze link en je landt meteen op die pagina.

 


6. Individuele Leden - Opzeggen van je lidmaatschap

Ben je individueel lid en wil je lidmaatschap opzeggen?

Ik betaal per maand. Kan ik per maand opzeggen?

Ja als je langer dan 12 maanden lid bent geweest kan je met ingang van de volgende kalendermaand opzeggen. Doe dit uiterlijk 5 werkdagen voor het einde van de maand door contact met ons op te nemen.

Ik wil mijn gegevens laten verwijderen

Neem daarvoor contact op.

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen. Hoe doe ik dat?

Neem contact op met ons op als je overweegt om je lidmaatschap op te zeggen. Mogelijk kom je in aanmerking voor een leeftijdsgebonden korting of is een collectief lidmaatschap iets voor je.

Weet je het zeker? Ga dan naar je account en kies daar voor “lidmaatschap”. Daar zie een knop “opzeggen”. Als je daar op drukt dan wordt de opzegging per eerstvolgende expiratie effectief.

Weet dat je pas kan opzeggen na 365 dagen lidmaatschap. Heb je een maandabonnement, dan kan dit dus 12 maanden na de start. Voornoemde knop wordt dan pas een maand voor de eerste verjaardag van je lidmaatschap zichtbaar.


7. Individuele Leden - Overige vragen

Diverse vragen

Word ik geattendeerd als ik recht heb op het seniorentarief?

Nee, je moet zelf actie ondernemen. Neem contact op om je lidmaatschap om te zetten. We kunnen de omzetting niet met terugwerkende kracht doen.



Onze Partners

©2023 IPMA Nederland - Platform Projectmanagement

Neem contact op

We zijn nu niet online. Maar je kan ons een email sturen, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact op.

Versturen

Log in met je gegevens

Gegevens vergeten?