A. Collectief lid worden

Kan ik een proefperiode aangaan?

Nee, je hebt namelijk direct toegang tot onze premium content met onder meer honderden te downloaden boeken in onze E-Library.

B. Collectieve leden toegang tot premium content

Hoe krijg ik toegang tot de premium content?

Binnen twee werkdagen krijg je toegang tot de premium content. Deze vind je nog vooral op www.connect.ipma.nl. Kijk daar op je Dashboard.


C. Collectieve leden - gegevens wijzigen

Hoe wijzig ik mijn emailadres?

Log rechtsboven in op je account en kies daar voor “adressen” en vervolgens “bewerken”.  Volg deze link en je landt meteen op die pagina.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe reset ik het?

Op de login pagina kan je je wachtwoord resetten. Deze link brengt je er naar toe.



E. Collectieve leden - Betalingen en Facturen

Ik wil mijn factuuradres aanpassen

Pas daarvoor je factuuradres aan bij het aangaan van je lidmaatschap. Maar…wellicht zijn er collega’s  die ook lid zijn of willen worden. Kies dan een bedrijfslidmaatschap. Meer daarover weten? Neem gerust contact op!.

Een eenmaal verzonden factuur kunnen we helaas niet meer aanpassen. Wil je het factuuradres later aanpassen voor navolgende facturen? Ga dan naar je account en kies daar voor  “adressen”. Deze link brengt je er meteen naar toe.?

Kan ik de betalingsfrequentie aanpassen?

Neem daarover contact op.

Kan ik ook anders dan met iDeal betalen?

Met iDeal regelen we de eerste betaling, waarna periodiek iDeal incasso plaatsvindt. Dat is voor ons als beroepsvereniging kostenefficient. Andere betalingsmethoden bieden we niet aan bij individuele lidmaatschappen. Bij collectieve lidmaatschappen is dat bij grotere contracten mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.

Kom je uit het buitenland en kan jer niet met iDeal betalen? Neem daarvoor contact met ons op.



F. Collectieve leden - Lidmaatschap opzeggen

Ik betaal per maand. Kan ik per maand opzeggen?

Ja als je langer dan 12 maanden lid bent geweest kan je met ingang van de volgende kalendermaand opzeggen. Doe dit uiterlijk 5 werkdagen voor het einde van de maand door contact met ons op te nemen.

Ik wil mijn gegevens laten verwijderen

Neem daarvoor contact op.

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen. Hoe doe ik dat?

Neem contact op met ons op als je overweegt om je lidmaatschap op te zeggen. Mogelijk kom je in aanmerking voor een leeftijdsgebonden korting of is een collectief lidmaatschap iets voor je.

Weet je het zeker? Ga dan naar je account en kies daar voor “lidmaatschap”. Daar zie een knop “opzeggen”. Als je daar op drukt dan wordt de opzegging per eerstvolgende expiratie effectief.

Weet dat je pas kan opzeggen na 365 dagen lidmaatschap. Heb je een maandabonnement, dan kan dit dus 12 maanden na de start. Voornoemde knop wordt dan pas een maand voor de eerste verjaardag van je lidmaatschap zichtbaar.



Onze Partners

©2022 IPMA Nederland - Platform Projectmanagement

Neem contact op

We zijn nu niet online. Maar je kan ons een email sturen, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact op.

Versturen

Log in met je gegevens

Gegevens vergeten?