A. Collectief lid worden
Nee, je hebt namelijk direct toegang tot onze premium content met onder meer honderden te downloaden boeken in onze E-Library.
B. Collectieve leden toegang tot premium content
C. Collectieve leden - gegevens wijzigen
Als “owner” van een collectief lidmaatschap krijgt u een “dashboard” waar u deelnemers kan toevoegen of afmelden als lid. Voor individuele leden hebben we dit niet. We adviseren om een variabel collectief lidmaatschap te nemen (betaling per Ideal) of (vanaf een minimum aantal deelnemers) een een contract af te sluiten voor een vast aantal deelnemers.
Log rechtsboven in op je account en kies daar voor “adressen” en vervolgens “bewerken”. Volg deze link en je landt meteen op die pagina.
Op de login pagina kan je je wachtwoord resetten. Deze link brengt je er naar toe.
We spreken met u een maximum aantal deelnemers af; geen minimum aantal. Als u denkt dat u met een lager maximaal aantal beter uit kunt zijn, neem dan vooral contact met ons op.
We gebruikten tot in 2021 lidnummers. Dat is sindsdien niet meer nodig door een vernieuwde ledenadministratie.
Zij ontvangen per mail een invitatie. In het geval dat de persoon in kwestie nog niet bekend bij ons is, dan omvat dat ook het openen van een account.
De uitnodiging omvat tekst in de zin van “Je bent uitgenodigd om deel te nemen aan <uw Team Naam>. Dit geeft je toegang tot …..”
Bij activering van uw account adviseren wij om in de team naam ook de naam van de organisatie op te nemen om de herkenbaarheid te borgen van onze mail. Verder adviseren wij om vanuit de eigen organisatie de nieuwe deelnemer(s) te attenderen op onze invitatiemail opdat zij die niet als spam of phishing terzijde leggen.
We adviseren om vanuit de eigen organisatie zo nodig dat de deelnemer te laten berichten. Wij sturen geen bericht omdat de meeste afmeldingen deelnemers betreft die geen actief gebruik meer maken.
We spreken met u (bij een vast aantal deelnemers een maximum aantal deelnemers af); geen minimum aantal. Als u denkt dat u met een lager of hoger maximaal aantal beter uit kunt zijn, neem dan vooral contact met ons op. Als “owner” adviseren we u graag.
Heeft u een lidmaatschap met een variabel aantal deelnemers? Dan kunt u dat zelf veranderen, maar we helpen u ook graag. Neem vooral contact met ons op.
E. Collectieve leden - Betalingen en Facturen
Elke gebruiker op onze site heeft een vaste set van gegevens zoals factuurgegevens. Als die gebruiker zelf iets bij ons “koopt” is dat relevant. Het is als Team Owner daarmee niet relevant wat voor factuuradres bij elke deelnemer staat. Bij variabele collectief lidmaatschappen ( met betaling via Ideal incasso) heeft u uw factuuradres voor het Team opgegeven. Maakt u gebruik van een staffel (met betaling door overboeken) dan registreren wij uw factuuradres rechtstreeks in ons boekhoudsysteem. Stuur ons een bericht als u dat factuuradres wilt checken of aanpassen.
Pas daarvoor je factuuradres aan bij het aangaan van je lidmaatschap. Maar…wellicht zijn er collega’s die ook lid zijn of willen worden. Kies dan een bedrijfslidmaatschap. Meer daarover weten? Neem gerust contact op!.
Een eenmaal verzonden factuur kunnen we helaas niet meer aanpassen. Wil je het factuuradres later aanpassen voor navolgende facturen? Ga dan naar je account en kies daar voor “adressen”. Deze link brengt je er meteen naar toe.?
Neem daarover contact op.
Met iDeal regelen we de eerste betaling, waarna periodiek iDeal incasso plaatsvindt. Dat is voor ons als beroepsvereniging kostenefficient. Andere betalingsmethoden bieden we niet aan bij individuele lidmaatschappen. Bij collectieve lidmaatschappen is dat bij grotere contracten mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.
Kom je uit het buitenland en kan je niet met iDeal betalen? Neem daarvoor contact met ons op.
- De hoogte van de contributie wordt, op voorstel van het bestuur, door de Algemene Ledenvergadering per categorie vastgesteld.
- Jaarlijkse aanpassing van de contributies die de inflatiecijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) niet te boven gaat, kan het bestuur zelfstandig doorvoeren (bron: statuten). U ontvangt als lid in onze mail een melding daarvan.
F. Collectieve leden - Lidmaatschap opzeggen
Ja als je langer dan 12 maanden lid bent geweest kan je met ingang van de volgende kalendermaand opzeggen. Doe dit uiterlijk 5 werkdagen voor het einde van de maand door contact met ons op te nemen.
Neem daarvoor contact op.
Neem contact op met ons op als je overweegt om je lidmaatschap op te zeggen. Mogelijk kom je in aanmerking voor een leeftijdsgebonden korting of is een collectief lidmaatschap iets voor je.
Weet je het zeker? Ga dan naar je account en kies daar voor “lidmaatschap”. Daar zie een knop “opzeggen”. Als je daar op drukt dan wordt de opzegging per eerstvolgende expiratie effectief.
Weet dat je pas kan opzeggen na 365 dagen lidmaatschap. Heb je een maandabonnement, dan kan dit dus 12 maanden na de start. Voornoemde knop wordt dan pas een maand voor de eerste verjaardag van je lidmaatschap zichtbaar.